Malin Sjölander's Blogg

Politik och andra funderingar på världen runt omkring

På väg

Lämna en kommentar


Nu sitter vi på Gotlandsbåten och börjar närma oss Visby. Redan på båten börjar samtalen, här träffar man vänner från hela Sverige. Kompisar med olika bakgrund och helt olika syften med Gotlandsturen. Jobb, semester eller en kombo. 

Nu ska vi installera oss i lägenheten och sen ge oss ut på cykeltur, bunkra mat och – om vädret vill – en sen lunch på Leva kungslador. 

Sen måste jag ta mig tid att gå igenom seminarierna jag vill gå på, jag har i nuläget kryssat för intressanta seminarier så jag skulle behöva två almedalsveckor. I år verkar det som elbilar,bostäder och miljöfrågor tar lite mer plats. Vi får se vart jag hamnar i morgon bitti!

Ha en trevlig söndag! 

Författare: Malin Sjölander

Bor i Västervik. Aktiv inom moderaterna.

Kommentera

