Malin Sjölander's Blogg

Politik och andra funderingar på världen runt omkring

Häng med i min valrörelse!

Lämna en kommentar

Nu när valrörelsen drar igång på allvar, kommer jag självklart att försöka fortsätta blogga – men det blir på kvällarna i bästa fall. Men jag kommer göra små korta inlägg på min facebooksida: https://www.facebook.com/kryssamalinsjolander

Gå gärna in och gilla så kan ni följa vad som händer i mitt liv just nu men även intressanta nyhetsartiklar mm.

Välkomna!

Författare: Malin Sjölander

Bor i Västervik. Aktiv inom moderaterna.

Kommentera

