Malin Sjölander's Blogg

Politik och andra funderingar på världen runt omkring

Nu kör vi ända in i kaklet!

Lämna en kommentar

Inte mycket tid att blogga dessa dagar… Men här kommer en kort rapport från EU-valskampanjen!

Just nu är det rivstart tidigt varje morgon, kampanjer och verksamhetsbesök i länet, möte med unga och gamla väljare. På kvällarna knackar vi dörr. I går fick jag till exempel förmånen att knacka dörr tillsammans med Moderater i Emmaboda och Nybro och vår migrationsminister, Tobias Billström. Kungen av dörrknack! Roligt och inspirerande, han är en person med båda fötterna på marken och som gillar att möta väljare och är ständigt nyfiken!

Om jag hinner på kvällarna, som i går, blir det en promenad i Västervik och dela ut material i brevlådor. En positiv bonus är att jag samtidigt hinner träffa er väljare!

Idag blir det dörrknack i Västervik. Ser verkligen fram emot det!

Sen kommer jag att vara i Kalmar i morgon på lite kampanjer, debatt och verksamhetsbesök. Och dörrknack så klart! Och fredag blir det en heldag i Hultsfred! Och så kampanj, kampanj, kampanj hela helgen!

Någonstans mitt i detta ska jag dessutom ta mig tid att rösta! Det gör väl du med?

Nu är spurten nära, visst börjar vi bli lite slitna. Men personligen kommer jag att köra ända in i kaklet!billström flygblad

Författare: Malin Sjölander

Bor i Västervik. Aktiv inom moderaterna.

Kommentera

