Malin Sjölander's Blogg

Politik och andra funderingar på världen runt omkring

Med nyladdade batterier

Lämna en kommentar

Igår landade vi igen i Sverige efter två veckors fantastisk semester med sol, bad och värme. Idag är jag så klart lite trött efter resan och lite av tidsskillnaden. Men jag tog mig ändå upp i morse, packade en något mindre väska och körde söderut genom ett kallt men försiktigt soligt Kalmar län. I dag  och i morgon sitter vi och planerar vårt verksamhetsår inom landstingsalliansen, vi har ju ett val att vinna.

Samtidigt börjar jag personligen ladda för valkampanjer till Europaparlament och riksdag. Det kommer att bli mycket arbete med ett val i maj och ett i september, och jag ser fram emot det otroligt mycket. Att arbeta med kampanjer och valrörelse är ett fantastiskt tillfälle att få träffa människor, lära känna världen omkring mig och lära mig massor.

Dessutom blir det full fart på jobbet hela våren, jag har ju förmånen att få jobba med HUS-arbete på Skatteverket och vi är riktigt populära just nu.

Så nu blir det att kavla upp ärmarna, njuta lite av alla varma och soliga semesterminnen och köra  så det ryker!

Författare: Malin Sjölander

Bor i Västervik. Aktiv inom moderaterna.

Kommentera

