Malin Sjölander's Blogg

Politik och andra funderingar på världen runt omkring

Yes yes yes!!!!

Lämna en kommentar

IMG_2220Ibland får jag frågan: Hur orkar du hålla på med politik? Trista möten, långa handlingar, eviga diskussioner och gnabb.

Idag är det lätt att svara. Jag orkar hur mycket som helst. Bara jag då och då ser att det går att göra saker bättre. Att göra skillnad.

Nyss fick jag veta att man i kommande landstingsbudget kommer att avsätta pengar till dygnet runt-ambulans i Gamleby. Efter allt tjat. Ja, jag vet att jag har varit jobbig tidvis. Men skam den som ger sig…

Idag firar vi! I morgon kämpar vi vidare för en ännu bättre vardag!

Författare: Malin Sjölander

Bor i Västervik. Aktiv inom moderaterna.

Kommentera

