Malin Sjölander's Blogg

Politik och andra funderingar på världen runt omkring

Upp och iväg

Lämna en kommentar

Idag åker jag till New York för första gången! En resa som jag drömt om sen barnsben. Och jag har tur, jag åker med Jennie som har mycket erfarenhet av staden. Jag trodde att jag skulle ha planerat min vistelse i detalj – men jag har förgäves försökt att läsa in mig och göra upp en plan för mitt besök. Det är helt enkelt för mycket att ta in. I stället ska vi ta en dag i taget, låta det stora äpplet ta hand om oss, promenera mycket och samla såväl intryck som energi inför hösten och vintern. Jag lovar att försöka berätta lite om mina dagar i the Big Apple här på bloggen. Men nu är det dags att hoppa på planet till Reykjavik och sen vidare till USA!

20130912-072558.jpg

Författare: Malin Sjölander

Bor i Västervik. Aktiv inom moderaterna.

Kommentera

