Malin Sjölander's Blogg

Politik och andra funderingar på världen runt omkring

Nu kan vi snart fira in våren!

Lämna en kommentar

Senaste veckorna har det varit full fart, tiden har rusat iväg. Mycket jobb och mycket givande möten. Och resor. Förra veckan hade jag förmånen att få ett dygn i Stufvenäs, ett halvt på Öland, en dag i Högsby och flera vändor till Kalmar, bl a på en middag i lördags där jag fick smaka på en chili som jag sent kommer glömma.

Samtidigt försöker jag trappa upp träningen, nu försöker jag varva dans med kettlebells, core, step up och nu – äntligen – löpning! Och mina kära morgonpromenader! Så otroligt härligt när det nu är ljust före klockan sex, och nästa vecka blir dessutom rimliga temperaturer.

I morgon har jag tagit en semesterdag och flyger till Tallinn med några goda vänner. Jag ser fram emot mysiga dagar i en mysig stad, med god mat och dryck, lite shopping, spa och besök på KGB-museet som ligger längst upp i Hotel Viru.
Har ni inte varit i Tallinn så kan jag varmt rekommendera. Flyg dit kostar några hundralappar från Nyköping och hotellen är väldigt prisvärda.

Vem vet, jag kanske återkommer med en reserapport under helgen!

Trevlig helg!

Författare: Malin Sjölander

Bor i Västervik. Aktiv inom moderaterna.

Kommentera

