Malin Sjölander's Blogg

Politik och andra funderingar på världen runt omkring

Bra investering!

Lämna en kommentar

Den ljusare delen av året, från slutet av februari till slutet av oktober, brukar jag unna mig en riktig lyx: morgonpromenader. Jag ställer klockan på fem-halv sex, äter lite frukost och tar sen på mig myskläder och går ut och möter den nya dagen. Gärna med en bra bok i lurarna. Just nu lyssnar jag på Jo Nesbö, Pansarhjärta.
Jobbigt, tänker den morgontrötte. Ja, i början kanske. Men jag läste någonstans att allt blir en vana efter två veckor, så häng i och kämpa emot snoozeknappen. Jag garanterar att du blir piggare, gladare, friskare och får en fantastisk start på dagen! Och en liten varning: det är beroendeframkallande, så du riskerar att bli fast…

Vi ses snart på en trottoar nära dig!

20130306-074419.jpg

Författare: Malin Sjölander

Bor i Västervik. Aktiv inom moderaterna.

Kommentera

