Malin Sjölander's Blogg

Politik och andra funderingar på världen runt omkring

Samlar tankarna

Lämna en kommentar

Förra veckan var oerhört intensiv, med bl a landstingsfullmäktige, årsmöte och mycket annat på schemat. Jag fick det stora förtroendet att sitta kvar som ordförande i vår moderata partiförening och det tackar jag för. Ett mycket roligt uppdrag!
Efter den veckan blev det en vilsam helg, men med mycket promenader. Just nu njuter jag av att vi åter börjar få asfalt på gator och gångbanor, det går att ta i och ta ut stegen. Underbart, med tanke på att de flesta promenader denna vinter bestått av hasning, glidning, halkning och ramling. Ja, de som känner mig vet att jag vare sig är snökramare eller vinterälskare. Kan inte se annat än elände med årstiden…
Nu blickar vi in i en härlig vår, soliga varma dagar och nyfunnen energi! Äntligen!

20130305-061932.jpg

Författare: Malin Sjölander

Bor i Västervik. Aktiv inom moderaterna.

Kommentera

