Malin Sjölander's Blogg

Politik och andra funderingar på världen runt omkring

Ledigt!

Lämna en kommentar

Sitter och dricker morgonthe och summerar en mysig helg i Stockholm. Jag har bara kopplat av med goda vänner, ätit och druckit gott, promenerat, gått på museum och bara umgåtts! Nu känner jag mig uppladdad inför en intensiv arbetsvecka med landstingsfullmäktige och budget som huvudnummer! Redan idag vaknade jag med massor av tankar och idéer i huvudet, nu är man snart igång igen! Men först en brunch med ett gäng kompisar från riksdagen, hemresa och tvätt, strykning och packa om väskan ikväll! Hoppas ni får en lika skön söndag som jag!

Författare: Malin Sjölander

Bor i Västervik. Aktiv inom moderaterna.

Kommentera

