Malin Sjölander's Blogg

Politik och andra funderingar på världen runt omkring

Hitta kraft!

Lämna en kommentar

Idag åker jag till Stockholm och sen på Ålandskryssning med gamla, goda vänner. Ser fram emot detta.

Samtidigt samlar jag inombords kraft för att göra resten av 2012 till bra år, både privat och politiskt. Det finns så mycket att göra, så mycket att förändra och så oerhört lite tid! De flesta utmaningar jag ställs inför är bara stimulerande och få mig att växa, men andra är mer energikrävande.

Och då är  just vännerna de som gör att man kan orka det där lilla extra, de ger nya intryck, de stöttar och de vågar konfrontera med sanningen. Och jag är lyckligt lottad. Jag har vänner såväl privat som inom politiken som jag finner styrka i. Stort tack till er, ni betyder mer än vad jag kanske visar!

Nu ska jag packa det sista (läs: klackskorna) och invänta Ulli som hämtar mig och sen bär det av norrut!

Trevlig helg!!

Författare: Malin Sjölander

Bor i Västervik. Aktiv inom moderaterna.

Kommentera

