Malin Sjölander's Blogg

Politik och andra funderingar på världen runt omkring

Restider

Lämna en kommentar

Idag är jag i Karlskrona och träffar min politiska sekreterarkollegor, får lite utbildning i bl a sociala medier, och ska ikväll lyssna på Niklas Wykman som ska prata idéprogram! Imorgon och lördag ska vi ha utbildning  med den Moderata landstingsgruppen. Och lite sociala aktiviteter, kul!

På lördag eftermiddag bär det hem till Västervik! Dags att få lite ordning på hemmet och sen packa för  semester! Ska åka till Sri Lanka i två veckor, det kan behövas. Det känns som att jag har jobbat snudd på dygnet runt senaste tiden, både på Skatteverket och inom politiken. Och hur kul jag än tycker att det är så behövs lite semester nu, jag tog inte ledigt under jul- och nyårshelgerna, batterierna ska laddas och sen väntar en fartfylld vår!

Författare: Malin Sjölander

Bor i Västervik. Aktiv inom moderaterna.

Kommentera

