Malin Sjölander's Blogg

Politik och andra funderingar på världen runt omkring

Herregud en sån dag!

Lämna en kommentar

Idag har jag fått lite blandat bra och dåligt. Fick inte jobbet jag sökte, som väntat. Fick en massa grattis från konstiga och oväntade håll och kanter för tredjeplatsen i provalet. Och sen hade jag en oerhört trevlig lunch (exakt som förväntat) med våra MUFare, som är mer taggade än någonsin och denna gång var lunchen och samtalet initierat av Harald. Jäkligt kul. Både Harald och jag fick nog lite ny energi och ungdomarna tycker förhoppningsvis att vi vuxna faktiskt lyssnar.. kul möte… mera sånt!!

Under eftermiddagen drabbades jag av flera roliga, oväntade möten på stan – vilka oerhört fina människor det finns i Västervik!!

Kan inte nämna några här – men: fortsätt sprida er värme, den behövs!

 

Kram och trevlig helg!!

Författare: Malin Sjölander

Bor i Västervik. Aktiv inom moderaterna.

Kommentera

