Malin Sjölander's Blogg

Politik och andra funderingar på världen runt omkring

Semester… nja…

Lämna en kommentar

Just nu har jag två veckors semester från mitt ordinarie jobb på Skatteverket. Ska väl egentligen ladda upp inför mitt nya liv som tillsvidareanställd på SKV, kul att få stanna kvar där även i framtiden.

Men men. Då ringer ju en gammal kompis som driver en fantastisk restaurang i Västervik, Saltmagasinet, och behöver lite hjälp under de värsta juliveckorna och jag säger såklart ja!

Så nu häller jag vin och springer med mat i världsklass på min semester. Men – det är det verkligen värt. Så oerhört mycket trevliga människor man träffar, både Västerviksbor och utomsocknes!!

Så väl mött på Saltmagasinet – jag är där t  o m vecka 30!

Författare: Malin Sjölander

Bor i Västervik. Aktiv inom moderaterna.

Kommentera

