Malin Sjölander's Blogg

Politik och andra funderingar på världen runt omkring

Östergötland hejsan hejsan!!

Lämna en kommentar

På lördag har jag lovat att komma och hoppa in som torgtalare i Linköping.. så nu är min lilla blå Peugeot nytvättad och laddad och jag ska ta på mina finaste kampanjkläder!!

Allvarligt talat är det kul att bli tillfrågad. I alltför många sammanhang har jag märkt att det finns osynliga gränser…mellan län, mellan kommuner och landsändar. Trist, tråkigt, tidsödande och energidödande.

Därför är jag extra glad och stolt över alla mina moderata kamrater som står över sånt trams! Vi är ett parti som tillsammans gör vårt yttersta för att göra världen lite bättre. Och ska vi slåss – ska vi inte slåss mot varandra utan mot våra politiska motståndare och vansinnig byråkrati och ineffektiv användning av våra skattemedel!

Vi ses på Stora torget i Linköping på lördag!! Fridens!!!

Författare: Malin Sjölander

Bor i Västervik. Aktiv inom moderaterna.

Kommentera

