Malin Sjölander's Blogg

Politik och andra funderingar på världen runt omkring

Ojojoj så det kan bli…

Lämna en kommentar

Min dator totalkraschade för ganska exakt två veckor sen. Alla foton, all musik, allt mitt material inför EP-valet och till förra valet är borta. Hela mailboxen, alla adresser och alla favoritmarkeringar är puts väck.  Och alla inloggningsuppgifter till varenda hemsida som man ska logga in på, bland annat min blogg, är helt helt borta.

Det värsta var att min mail försvann och först idag fick jag nya lösenord till den och kan nu äntligen börja jaga nya lösen till alla andra sidor…puh! Snacka om att känna sig handikappad och utestängd!

En dag snart ska jag ta lärdom av detta och börja göra back up.

Fast inte idag….

Författare: Malin Sjölander

Bor i Västervik. Aktiv inom moderaterna.

Kommentera

